Fredagen den 13:e my ass!

Det är banne mig söndagen den 15:e det inte går bra för mig >_>

Först; Insikt om TVÅ nationella prov den kommande veckan, tisdag och onsdag. Som jag mer eller mindre inte har någon aning om vad jag ska göra för någonting till. Well, that sucks.

Sen, kommer jag på att jag gärna skulle vilja skicka ett brev till USA och sedan få ett svar tillbaka, så jag kollar upp vad det är jag behöver göra. Jag ska inhandla kuvert, skriva ett brev som jag stoppar i ett av kuverten och sedan ett annat i, med min adress på. Sedan ska jag även stoppa ner IRC (som man på svenska så fint kallar Internationell Svarskupong). Tja, var får man tag på dem då? På Posten.

Eller...?

Nej, för när Posten gjorde om och slutade vara riktiga Posten så slutade de sälja IRCs. Så man kan inte köpa dem. I hela Sverige. Nej, nej, jag måste IMPORTERA. Från Danmark. Mysigt, eller hur? För att sälja Internationell Svarskuponger i Sverige, det går ju bara inte?

Hoppas att det är värt besväret. För tydligen lär jag också få vänta tre månader på ett svar också.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Ska du skicka brev till jared?

2009-11-16 @ 17:40:24
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0