It's the moment to live and the moment to die

Jag tror jag är så jäkla gld på livet just nu så att jag banne mig inte är långt ifrån att vara död xD

Hur jäkla sweet är inte livet när ens mor har sagt "Man fyller bara arton en gång, vill du inte ha en upplevelse istället för någonting tråkigt?" och några veckor senare så släpper favoritbandet biljetter till en Stockholmskonsert? Och sen så går föräldrarna med på att BETALA HELA PAKETET?

Det kommer bli mitt livs bästa upplevelse! Hitintills i alla fall.

Om det är någon som känner att de då inte har någonting som kan väga upp den här presenten, eller tycker att jag är lite väl besatt som prioriterar ett band framför vänner och familj, så kan jag meddela att jag visst älskar er mer än allt annat, men jag kommer att dela den här upplevelsen med några av mina bästa vänner och det är det faktiskt få saker som kan slå.

KÄRLEK till världen ♥


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0