Matematik E

Här sitter jag för tredje dagen i sträck (på Kulturens Hus i Luleå om någon undrade) och läser matematik som en duktig flicka inför provet.

...

DET SUGER FÖR ÖVRIGT! Q_Q

Gosh, vad jag längtar till helgen då jag har alla prov avklarade och dessutom långhelg då man är ledig på måndag. Jag tänker nog skippa Street-dansen så jag får umgås i Övertorneå med min familj. Jag kan ju alltid hoppas på att den är inställd, annars får Jonna och Linda visa mig hur kombinationen är sen. Jag är faktiskt JÄKLIGT inställd på att skippa dansen på söndag.

Jag förstår inte riktigt hur Erika klarar av att vara utan sin familj så mycket, för jag verkar då inte klara mig en vecka. Det kanske blir enklare med tiden? Eller så är det för att hon har Tim där. Och kvar sitt rum hemma (vilket inte jag har nu).

Nåväl, nu ska jag plugga, inte blogga. Bye.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Jag skulle visa dig den här bilden i skolan men jag glömde :(

http://www.mychemicalfreak.com/2009/11/03/family-photo-way/



Hur söt som helst!! Hon ser typ ut som ungen i björnkostymen i nsd.

2009-11-04 @ 19:04:41
Fangirlsquel av: Sofia

Jag höll på att skriva "krya på dig" men jag insåg att man är inte sjuk för att man saknar sin familj. Jag saknar pappa redan och han har varit borta i...tre timmar xD

2009-11-04 @ 19:05:46
Fangirlsquel av: Erika

Det handlar om förträgning, detta med att hantera saknad.

2009-11-11 @ 10:39:31

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0