Was it a dream?

Det har fortfarande inte riktigt sjunkit in helt och hållet. Däremot så har jag börjat ha fantasier om hur det kommer kunna vara. Vilket inkluderar de vädligt vackra kulisserna som är Pontushallen i Luleå bland annat. Vilket drar ner stämningen nämnvärt.

Däremot så sitter jag här och funderar lite grann på om man faktiskt kommer att stå och köa i flera timmar så att man får stå långt fram, eller om det bara är någonting som vi säger nu. Jag hoppas verkligen att vi köar i tid så att man kommer att stå långt fram.

Jag har även börjat skriva en lite "kom ihåg"-lista för saker och ting som kan vara bra att ha. Bland annat näsdukar i fall att vi skulle hamna i den fina situationen då jag får näsblod (det är ju inte helt otroligt). Antingen har jag med mig tio paket med näsdukar eller så far jag till sjukhuset med näsblod och ber dem bränna så slipper jag det. Hm, det låter ändå relativt lockande...
Sen har jag även tänkt på en mycket fin sak som blev VÄLDIGT försummad förra gången jag var på konsert i Stockholm, då den fina tankegången var "Nämen, solen skiner ju, det syns inga moln - ALDRIG att det börjar regna!" och jag kan meddela att det visst började regna. Och att paraplyet blev kvar i lägenheten. Det ska den icke bli denna gång (what? Det regnar i mars i Stockholm!).

Nåväl... En del tycker väl säkert att jag är pinsam som planerar nu, men det är bara för att jag ska slippa tänka på att jag måste räkna fysik kapitel 4, 5, 6 och sju tills provet om två veckor. Det känns faktiskt inte så lockande att få IG på det.

Men nu ska jag strunta i det och sitta och drömma ett tag. Eller kolla på incest-avsnittet av House M.D. säsong tre. Hejsvejs!


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0