Jag lovar att jag inte är en posör!

Nu måste jag skryta lite grann, för det är så HIMLA coolt. Även om jag känner mig som en posör för att jag lika gärna skulle kunna hitta på det, meeeeeeeeeeeeeeeeeen ni vet ju att jag aldrig ljuger :D

Jared Leto har gjort en Top10-lista som heter "10 Records to lose yourself to" och jag tyckte att jag skulle kolla upp den. Så såg jag att Damien Rices 'O' var med på den listan och tänkte "Hmmmmm... undrar vilken DamienRice (ja, det är ett ord i mitt huvud) är hans favorit? Tänk vad coolt det skulle vara om det var "The Blowers Daughter" eftersom det är min favorit (alongside with "9 Crimes"."
Tänka sig. "The Blowers Daughter" VAR hans favorit. Gosh. Coolt.

Synd bara att det fortfarande känns som om jag är en posör ;_;


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: mmatilda

sv: okej taack :)

2009-10-09 @ 10:36:45
URL: http://zynd.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0