Massage på Helex

Idag var jag minsann på massage och det var su~uperskönt. Jag är mycket rädd för att jag möjligtvis kommer att bli stammis där, vilket inte är lika billigt som att vara stammis på Max kan jag meddela. 390:- bränner lite i plånboken faktiskt.

I vilket fall som helst så var jag väldans stressad innan massagen på grund av att jag var nervös över en massa konstiga saker (kommer massören att stå och kolla när jag ska ta av mig kläderna, tänk om jag pruttar under massagen?). När det väl gällde så hände inget av de hemskheterna som jag tänkt ut på förhand och det hela blev en VÄLDIGT trevlig upplevelse.

Jag orkar inte gå in lika noggrant på händelsen (x3) som jag kommer att göra imorgon när jag kommer dra det för Sofia, Jonna och Linda och dessutom så ska jag misann i mig dra iväg på dansen om åtta minuter. Däremot kan jag faktiskt meddela att jag fick reda på vilken muskel som förmodligen är den mest tränade i min kropp. Vänster axelmuskel. Väldigt fult. Tydligen kunde man till och med se det XD

Nåväl, nu ska jag faktiskt skynda mig iväg och... eh... välja en bok jag kan läsa på bussen.

Ps. Till de som undrade; Jag vill VÄLDIGT GÄRNA ha ett presentkort på halvkroppsmassage på Helex i födelsedagspresent. Eller julklapp för den delen. Om någon känner att de bara har fyrahundra kronor som ligger hemma och skräpar alltså x3


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0