Upp och ner

Det verkar gå lite upp och ner för mig just nu.

Jag ska bli publicerad poet (jag tjatar, ja, jag vet, men det är fan STORT). Det är upp för dem som inte förstod det.
Jag tror att det inte kommer gå överdrivet bra på matteprovet för jag varken gillar eller riktigt förstår liggande stolen som verkar vara väldigt viktig. Det är ett ner.
Jag har vunnit en halvkroppsmassage på Helex från VIP-kvällen jag var på i veckan på Shopping och massage är ju alltid väldigt trevligt. Upp alltså.
Jag har en slemtäppt hals (ja, slemTÄPPT) och hostar var tredje minut. Minst. Ner.

Fast begreppet upp och ner är ju lite dåligt att använda på mig eftersom att jag föredrar att vara nere på jorden och avskyr höjder. Hm...


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

balans.

2009-10-04 @ 22:28:37
Fangirlsquel av: mmatilda

jo, menade det.. sry! :)

2009-10-06 @ 08:26:36
URL: http://zynd.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0