Bisolvon är min enda vän ;_;

Här sitter jag och dricker helt ensam. Fast man brukar å andra sidan inte heller dricka Bisolvon (som är hostmedicin, så nu behöver ni inte googla) tillsammans med folk. Det skulle vara en lite udda... ritual, typ. Yuck, det smakar dåligt gjord körsbärssmak. Och jag började hosta precis efter jag druckit -.-'

Det som gör det hela fulare är att jag sitter och lyssnar på The Moffats.

Men jag tänkte faktiskt ta och skriva ner en idé som jag fick på bussen på väg hem till Gammelstad (jag kallar numer både Gammelstad, Råneå och Övertorneå hem). Men nu kommer jag självklart inte ihåg den, så det var ju lite misslyckat. Att jag inte kunde skriva ner den på bussen, jag hade ju till och med papper och penna med mig. Typiskt också.

...

Introt till Josh Grobans 'You raise me up' påminner väldigt mycket om soundtracket till Titanic. (Yeah, off to another subject.)

...

Ah! Nu kom jag ihåg! En av idéerna i alla fall, men den andra var liknande. Hm... Jag kommer nog snart på den, så jag ska skriva ner den första så jag inte glömmer den. Det skulle ju bara vara pinsamt! xD

EDIT: Jag kan minsann berätta att jag kom ihåg min tanke.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0