Christian Bale filmer? ^w^

Jag känner att jag har en slight besatthet av Christian Bale på gång. Med tanke på att jag både inhandlade American Psycho igår och hyrde två filmer med honom idag. Plus att när jag och Linda pratade om att jag skulle gifta mig rikt och bara spendera dagarna med att äta gott och träna (så att jag inte blir tjock för att jag äter) och hon påpekade att min make förmodligen skulle bli svartsjuk och tro att jag var otrogen - och att jag dessutom var det eftersom hemmafruar är det - så gick jag hela tiden och hade en bild i mitt huvud av Christian Bale som min make.

Hm...

Dags att ta det lite lugnt med filmerna nu kanske?

Nej, men ärligt talat, han är en bra skådis. Och jag gillar han röst väldigt mycket också. Förutom när han gör till den i Batman-filmerna, då låter han bara fånigt x3

Ps. (Spoilervarning) Vad fan är det med mig och mina favoriter i filmer? Tobbe sa ju till och med idag i skolan att hjälten aldrig dör i filmer och så går jag och hyr första bästa film där han gör det! Även om jag trott att det var den söte sonen som skulle dö. Nä, fan heller, då ska den envise jäveln till fattig ranchägare gå och dö. TRE MINUTER INNAN FILMEN SLUTAR >_>


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Mr.Doom

Hero, fearless, titanic, donnie darko, 300, Nalle Puh ultimate gore edition, etc.



Du tror inte att grabben sa fel och menade att hjälten ALLTID dör i filmer?

And wouldn't it be kinda awkward om huvudpersonen dog i mitten av filmen?

2009-09-18 @ 17:43:20

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0