Fan vad jag skriver fort ibland

Linda, den svikaren, var med Paj och firade någon jäkla årsdag istället för att vara med mig på dansen. Jag struntar i om det var deras två årsdag, det var faktiskt våran två-gångers dag xP

Nåväl, det var faktiskt lika roligt, kanske i alla fall, utan Linda. Trots att det bara var en massa teknik bestående av plié, sträck och revele (tror jag det heter och stavas). Tydligen ska vi få börja öva danssteg när vi kan uppvärminingen nästintill utantill, så att den inte tar upp hela lektionen.

Och det roligaste är att nu mår jag typ toppen. Till skillnad från i morse då jag var säker på att jag säkert skulle tuppa av i skolan. Lite snuvig fortfarande, men det är ingenting som inte kan lindras med lite frätande nässpray!

Men nu ska jag sluta slösa tid på bloggen och kolla mitt schema till imorgon och planera helgen med Jonna. Jag ska ju minsann vara ensam i Gammelstadshuset (INGEN FEST!) från och med torsdag. Eventuellt. Får se om jag kanske åker upp i helgen, mest troligt inte eftersom jag då åker upp så sent på fredag kväll och sedan måste åka hem tidigt på söndag för att hinna med dansen på söndag.

Herregud, det känns verkligen inte som att det är bara måndag idag. Kanske onsdag.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Relevé

Jag skulle också gärna planera helgen men för tillfället har jag varken råd att skicka ett sms eller ringa ett samtal så förhoppningsvis kan vi ta det imorrn

2009-09-07 @ 23:05:03
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0