Jävla dans

Nu är jag lite arg på dansen måste jag säga.
Vad ska den gå och vara på måndagar och söndagar för? Det är ju inte så himla bekvämt. Dels för att man har träningsvärk på måndagslektionen, men mest för att då måste man ju gå hela veckan och inte ha någonting som helst att göra. Det är som att fylla år nära jul.

Jäklar anama. Dumma dans.

Sen har den fått mig att spendera hela dagen, sedan jag kom hem vid fyra, och kolla på dansvideos. Speciellt den jag lade upp igår. Fast jag har också läst på Syskonkärlek, som var helt underbar. Men jag har inte kunnat plugga någon matte alls. Men det var för att jag glömde att ta med mig miniräknaren från skolan. Det är inte så himla enkelt att räkna ireella tal utan den. Det är inte lätt med den heller, men ändå.

Apropå Syskonkärlek (boken alltså). Den är väldigt bra. Jag känner mig delvis träffad (det är svårt att känna sig helt träffad när man inte har en bror att bli förälskad i). Och jag måste säga att vi går runt och är som hon är i boken hela tiden. Vi bara inte skriver ner det på hundra femtio sidor på två veckor i en dagbok - jag försöker, men det går inte så bra, eftersom jag inte gillar upprepning av samma meningar hela tiden ^^'

Nåväl. Nu tänkte jag faktiskt ta och skriva lite innan min hyresvärd och gammelmoster kommer in och säger att vi ska dricka kvällste. Vilket borde vara snart, så jag hinner dricka det, sen duscha och sen skriva i den där dagboken så att det blir ett antal sidor i alla fall. Fast jag kan ju också skylla på att jag förmodligen skriver mycket mindre än den andra Amanda (hon i boken).
Men sen ska jag nog faktiskt sova.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0