14 dagar kvar!

Nu räknas det ner snabbare än någonsin till "Into The Wild"-konserten, tycker jag! Det går nästan lite för snabbt, det känns som om jag bara är vaken och sover och sen vaknar och sen sover nu förtiden. Tänk om jag försover mig och missar hela konserten? Ve och fasa.

Nåväl, jag sitter här mitt i allting och försöker packa. Det går... framåt. Jag försöker panikartat få ner allting i samma väska så jag inte har med mig 70 000 när vi väl ska åka, men det känns som om jag inte ens har med mig kläder för varje dag. Eller ens rätt kläder för vädret. Jag har ju tänkt att jag ska kunna stå där i spetsstrumpbyxor, klänning och jeansjacka och att det ska vara grönska och solsken, men när jag ser ut genom fönstret och tänker "hur länge ska det vara en meter snö kvar och kolsvart ute klockan sju?" så svarar jag "minst en månad till". Vilket inte går ihop riktigt med vad jag vill ha på mig i Stockholm.

Crap.

Jag har i alla fall lyckats att trycka ner det mesta i resväskan och datorväskan. Vi får se hur det är måndag morgon när jag inte kan bestämma mig för att "det här vill jag ha med mig också!". Jag hade tänkt visa hur det ser ut i mitt rum just nu, men det ville inte datorn, så det får vi ta en annan dag.

Sayonara~


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Lovisa

GahhH! Helt sjukt! 13 dagar kvar! ;) The Mars is coming... hähä! :P

2010-02-25 @ 01:36:33
URL: http://looviiisaa.blogg.se/
Fangirlsquel av: NC

Det ska jag göra, alltid kul med nya ansikten! Sen beror det ju lite på när du kommer vara där? Själv kommer jag åka in jättetidigt ;D

2010-02-26 @ 01:32:43
URL: http://nalincelik.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0