Framtida filmare av "Into The Wild - Sweden, Stockholm"?

Nu har jag minsann anmält mig till att filma konserten i mars.

Och nu undrar ni; Filma? Måste du ANMÄLA dig för att göra det?

Jag svarar; Jag har anmält mig för att vara en av de fyra som får Komma Upp På Scenen och filma bandet under konserten. Förmodligen kommer jag inte bli antagen för att det är många andra som också vill som säkert är äldre och mer pålitliga (de vill ju inte ha en skakande idiot på scenen egentligen), men det är ju kul att testa se om de skulle kunna välja mig i alla fall :D

Nå, nu sitter jag här i mitt rum och skakar istället, för det är så FÖRBANNAT kallt.

Här får ni bilden på min biljett, som jag fick bifoga som bevis för att få vara med (det och att jag är över arton, vilket jag är :D), innan jag går och lägger mig:



PS. Bara 15 dagar, 19 timmar och 12 minuter kvar nu~


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0