Inget internet

Nu tänkte jag meddela att jag skulle vilja vara en flitig bloggare men det är svårt av två anledningar; 1. jag har inget internet och 2. jag har nästan inget att skriva om.

Men däremot tänkte jag meddela nu eftersom jag ändå är i Övertorneå nu i helgen och har internet att jag har hittat ett halsbland jag älskar på BikBok och därför måste ha. Egentligen var det två, men det är bara det ena jag vill ha och jag kan ju inte använda bara det andra, för det kommer vara sjukt fult. Jag kanske säljer det istället.

Ni får se när jag köpt det på måndag (hahahahahaHA, jag skojjade bara).

Jag får börja sitta på Kulturens Hus varje dag så jag kan blogga x3

Imorgon ska jag till frissan och bleka igen, så det är lite ljusare än nu (duh). Lite annan kul trivia är att jag lyssnar på Thriller just nu och jag har aldrig tidigare varit ett Michael Jackson-fan. Wilma sa just att hon kunde lyssna på den enda MJ (förlåt förkortningen, det är jobbigt att skriva hela namnet) cd:n hon har hela dagarna långa utan att lessna. Gulle hon.

Nåväl, nu ska jag kolla runt lite på saker jag inte kan köpa för att jag ska ha pengar till Stockholm.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0