Kroppskonst

Nu har jag försökt att söka reda på en bra tatuerare i Stockholm, eftersom den enda här i Luleå (som jag inte är SKITrädd för att gå till) verkar vara uppbokad till och med första maj (och det är lite väl länge att vänta tycker jag och jag tycker mig ha hittat ett par stycken, dock är jag lite osäker på om de har tid för mig eller inte. Om jag inte har hört av den första till söndag så tar jag nog och gör så att jag ringer den andra och hoppas otroligt mycket på den. Båda ägs och har bara kvinnliga anställda, vilket gjorde mig mer behaglig till mods av någon anledning.

Vi får se hur det går.

Första planerade motivet är;



What do you think?


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0