Nystart

Jag ser att mer eller mindre de flesta av mina vänner har åter gett sig ut i bloggträsket igen och jag kan ju faktiskt meddela (att jag fortfarande inte har något internet) och har tänkt göra det igen (så fort jag har internet hemma igen).

Jag ska försöka att blogga om relativt relevanta saker som ALLA mina vänner kan känna att de vill läsa (för, let's face it; alla ni gillar inte alla samma delar av mitt liv, some like anime and roleplaying and some of you like my "GUYS OH GUYS <3". Försöka varva med saker som ni alla gillar så att de som är nära kan få kontakt med de tankar vi delar och de som är långt ifrån får kontakt med mitt dagliga liv om de så önskar.
Detta kan resultera i skapandet av en ny blogg (inte med avsikt av att redera alla minnen på denna, dock).

I vilket fall som helst...

Var ni än är och hur länge sedan det än var vi sågs; Jag saknar er och längtar tills vi ses igen.

Och för att jag vet att de allra flesta kan uppskatta denna bild;


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Erika

Awww, lilla Kyou då.

2010-02-17 @ 22:23:49
URL: http://shinjitsu.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0