Glömskaste lilla jag

Jag sitter här och är lite allmänt nöjd med livet för det är så där härligt upp och ner just nu. I lagomt stora kurvor utan alltför höga toppar och låga dalar. Så kommer jag på att imorgon finns det stor chans till att det blir gräl i huset och dessutom har jag ju fortfarande inte gjort den där jäkla samhällsuppgiften klart heller. Och jag som ville måla hela helgen och det har jag inte heller fått göra (bara för att jag var tvungen att gå på en jäkla Näringslivsgala och dricka xider med mamma för att hon skulle slippa gå själv (fast nu lät det ju som att jag HATADE att gå dit, vilket jag inte gjorde)).

Nåväl, jag har ju en tre och en halvtimmes bussresa framför mig imorgon. Då borde jag hinna skriva klart samhällsen. Sen kan jag ju måla lite på morgonen innan jag åker. Om det inte börjar grälas förståss.

Fan, vad jag längtar till min übertopp om 38 dagar, 17 timmar och 53 minuter. Wieeeeee.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

hahaha älskar bilden xD

2010-02-02 @ 11:22:24

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0