"You always do that!" "I know, I know, I don't know why..."

Mycket har minsann hänt mig på senaste tiden och jag tänker inte ens försöka att berätta allting. Men mycket fint och mycket bra och mycket skall komma. Men just nu vill jag inte riktigt orka med verkligheten. Matteprov och fysikprov och mer matteprov och skolskit och AugustStrindbergHelvete och fuck. Jag vill inte orka så kan ingen säga att jag inte gör det och sedan är alla nöjda? För jag kan inte säga att jag inte orkar.

Men nu måste jag kolla när jag kan gå och bli blodgivare idag. Och fixa så att jag inte har onda prickar som lyser med min frånvaro på skola24. Och sen ska jag lära min resten av matten.

Fuck the World.

Love the Universe.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0