Farväl till det gamla

Hej, mina kära läsare.

Det är nog dags för mig att ta farväl av den här bloggen nu och påbörja en ny. Det är dags för nya tider, med ny layout, nya moderniteter och nytt bloggnamn.

Men frukta ej, mina vänner, för den är redo att börja skrivas i nu alldelens direkt! Och oroa er inte över de minnen som finns här, jag kommer att spara denna blogg för framtida nöjen (vi kommer alla skratta åt allting i den här bloggen om fem och tio år).

Så jag säger nu farväl och hänvisar er till min nya blogg (klicka på bilden):



Om ni nu skulle vilja ha adressen (för att ni inte kan räkna ut den själv eller läsa i adressfönstret när ni klickat på länken) så är det http://athenaeum.blogg.se. Det är bara att klicka in där och om ni råkar glömma bort adressen (för att ni inte lagt till den i era favoriter xD) så är det som sagt bara att gå tillbaka hit så kommer länken att finnas kvar här.

Vi ses på det nya stället!


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0