Förband till 30stm

Jag kan härmed meddela för dem som inte vet (för jag upptäckte det bara nyss) att 30 Seconds To Mars kommer att ha två förband (vad det verkar som) till sin Sverige konsert nu om åtta(!) dagar. Många paranteser där.

Det ena är Carpark North, ett danskt band som gör ganska skaplig musik och det andra är Street Drum Corps som jag än inte lyssnat på.

Hmm.. Jag som inte tänkt att det skulle vara något förband. Men, men... det gör det ju bara ännu mer till den första riktiga konsert jag varit på. Ett band som har ett riktigt band som förband.

Ah, well. NU ska jag syssla med annat.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Lovisa

Läste precis att 30stm kommer spela på Pier Pressur festivalen i Gbg den 20 Juni! :D Jaqg dog typ.



Street Drum Corps är den trummgrupp som uppträder med dom i bl.a. deras spelning på Conan O'Brien med Kings & Queens. :) Dom spelar alltså bara trummor. :)

2010-03-02 @ 09:38:11
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0