Pier Pressure i sommar

Nu har Pier Pressure bokat 30 Seconds To Mars till sommarens festival och det är jäkligt lockande att bränna 700 kronor på det, bara så där. Men jag antar att jag lika gärna kan vänta tills EFTER Stockholmsresan, eftersom jag mycket väl kan behöva sjuhundra kronor då. Och jag kommer antagligen att få nog pengar för att köpa biljetterna till Pier Pressure förr eller senare. Typ... när studiebidraget kommer nästa gång?

Hade nog aldrig trott att jag skulle få se dem två(!) gånger. I alla fall inte samma år.

Wiee~


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Lovisa

Det är heeelt sjukt bra! :D Har köpt biljett nu. Dom ska spela på Hultsfred också, kommer nog bli så att jag ska dit också. :) Tänk vilken dröömmm att se dom 3 gg på 5 månader! :D Sjuukt! 7 DAGAR KVAR! :D

2010-03-03 @ 12:00:22
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0