Smygande inbrytande mordbrännare

Jag skulle ut mer hunden för några minuter sedan efter House och mamma kommer för att instruera mig i hur jag ska göra när jag kommer in igen. Hon ber mig låsa dörren, som vanligt, och jag svarar ja, som vanligt. Sen kommer det läskiga.

Mamma förklarar att det är bra att ha låsa dörren så att inga skumma typer kommer in på natten och jag tycker att jag är arton och faktiskt redan vet det. Sedan följs det av ett: "Det är ju en man som är dömd mordbrännare som smyger in i folk källare, garage och hus här om man inte låser" och min reaktion är: "WHAAAAAAAAAAT?!?!?!?!?!".

Quite obvious, really.

Sen var jag skiträdd hela vägen.

Jag vill inte att min mamma berättar om mordbrännare som bryter sig in i folks hus och tänder eld på dem så att de dör. Det är inte en FUN FACT!

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Lovisa

Nä, men jag förstår vad du menar. :) Men jag skulle ändå på Arvikagestivalen, men har ev. lyckats övertala mina vänner att dra Hultan istället. HAHA :)



Tack så mycket, tänkte änna att de var dags för lite 30stm special denna vecka! HAHA!

2010-03-03 @ 13:01:11
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0