Look love; They've given up believing

Nej, nej, nej. Nej. Nej. Fuck no.

Varför?

>Det känns som om jag har börjat många blogginlägg på detta sätt nu förtiden<

Okej. Jag vill äta en varmkorv. En jävla varmkorv. Får jag det? NEJ! Absolut inte. Varför? Jo, vi refererar gärna till ett blogginlägg jag skrev i tisdags (Länk), läs om ni vill innan ni fortsätter här. Jag ska i alla fall gå rakt på sak.

Jo, jag går helt enkelt in på Pressbyrån (den vid busstationen) med siktet inställt på kassorna direkt, för att köpa en varmkorv. Jag hinner fanimej inte långt innan jag gör en omsväng och går bort till tidningarna. Varför? Jo, för att det var inte säkert ifrån söta Pressbyrå-killar på Pressbyrån. För trots att jag trodde att nya LTU-killen (vilket betyder Pressbyrå-killen) bara jobbade på PBn vid Strand, så gjorde han tydligen inte det -.- Nej, för han jobbade på båda. Och stod numer mitt ivägen för mitt korvinköp. IGEN.

Jag börjar bli irriterad på den pojken. För han gör så att jag måste gå hungrig i flera timmar hela tiden ;__;

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0