Saker som skrämmer mig

Att jag och Sofia tänker likadant, pratar likadant och säger samma saker samtidigt. Inte alltid, men nog ofta för att skrämma mig.

Att jag tyckte att Edward stirrar ovanligt mycket på mig. Folk kan stirra, men han liksom stirr-stirrade. Detta kommenterade jag på min blogg i detta inlägg (<--LÄNK).

Att efter det inlägget publicerats så stirrade Edward inte på mig längre.

Att Sofia kommenterade att det var underligt att Edward slutat stirra precis efter jag skrivit det på mig blogg. Precis som jag gjort. Att vi båda undrade (undrar fortfarande) om han kanske läser min blogg.

Hm... Fast vi döper inte om honom till Lilla Stirriga Killen tycker jag. För han stirrar ju inte mer. Vi kan typ göra som vi gjorde med LTU-killen (aka; University-dude), kalla honom för något långt och jobbigt (Han-som-inte-ritade-på-Amanda). Jag röstar på att vi kallar honom Han-som-brukade-stirra-på-Amanda-men-numer-slutat-och-dessutom-kollar-bort-så-fort-hon-kommer. Kanske ska fundera över något kortare.

Hoppas nu bara att Edward inte läser min blogg, för då spelar det ju ingen roll om vi byter smeknamn xD

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0